25 Haz 2012

Delhi Belly


Uzun zaman son bir Bollywood günlüğünde yine birlikteyiz sevgili Bollywood sevme ihtimali olan insanlar. Epeydir film tanıtımı yapmadım. Peşpeşe o kadar film tanıtınca dedim susayım da motorum soğusun keh köh kö. 

Yapım: Hindistan
Tür: Dram,  Komedi,  Suç
Süre: 103 dakika (inanılır gibi değil)
Yönetmen: Abhinay Deo

Bu seferki filmimizde ne Shahrukh Khan, ne Kareena Kapoor, ne de Kajol oynuyor. Aamir Khan da oynamıyor demek isterdim ama filmin yapımcılığını kendisi yaptığı için kendini hemen bi göstermiş. Göstermese taktir edecektim. Herifin bi filmini beğendik bayıldık falan (3 idiots) ondan sonrakileri izledikçe bi kıl olmaya başladım. Neden bilmiyorum. Ancak bu Aamir Khan’ın başrolde olduğu bi film değil, yan rolde bile değil. Figüran gibim bişey.

Filmin başrolü İmran Khan. Heralde amcasının oğlu. Genç yeteneklerden imiş. Bakacuuk.
Filmin müzikleri yine çok iyi kahretmesin ki. Of.
Bu sefer ki hint kızları o kadar güzel değil. Yani güzel kız elbetteki var ama ön planda değil. Neden öyle yapmışlar bilemedim.

Film 1 saat 40 dk falan (Black 2 saat sürüyor diye o kadar gömdüm şurda 1 saat 40 dk'lık hint filmini övüyorum, Sopalansam gık demem bu sepepten). Şaşırdım. Dolu dolu bi 1 saat 40 dk ancak bir hint filmine göre kısa, klipli bölümler yine var yardırmışlar ama şarkılar da kısa. Öyle 6-7 dakkalık şarkılar yok. Eksiklik hissettim.

Filmin nasıl olduğuna gelirsek; tanıttığıma göre elbette ki iyi. Tam Organize İşler havasında bi film. Onu seven bunu da sevecektir. Sevmesi lazım. Nasıl bilmiyorum ama bu filmi sevmesi lazzııııım.
Genelde filmi özetleyen fotoğraflar afişler falan bulmaya çalışıyorum. Minimali görünce çakıldım. Daha iyi olabilirdi ama minimal neticede yani seviliyor.

sevgiler.

4 yorum:

  1. mümkünse sen hicbir filmi tanitma o nasil bi konusma sekli oyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgiler eksik konuşma tarzı berbat, film içeriği hakkında anlatılan tek cümle yok. Bence de mümkünse hiçbir filmi tanıtma. Ayrıyetten İmran Khan Aamir'in kuzeninin oğludur.

      Sil
    2. Ben Ömür Gedik değilim kardeşim. Bu boş ve faydasız tepkiyi vereceğine bilgilerdeki eksiklik ve yanlışlıkları yazmaya harcasaydın zamanını daha faydalı olurdu. Ben yazdığım için bu blog var, sen emek harcamaya tenezzül edecek biri olmak bir yana özgüveni bile olmayan bir karakter olduğun için karşımda ismi olmayan birisin. Kanımca da 14 yaşında falansın.

      Sil

Popüler Yayınlar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...