30 Oca 2013

Kahaani

Yapım: 2012 - Hindistan
Tür: Aksiyon ,Dram ,Gerilim
Süre: 122 dakika
Yönetmen: Sujoy Ghosh
Oyuncular: Vidya Balan, Parambrata Chatterjee, Dhritiman Chatterjee, Nawazuddin Siddiqui,

Darshan Jariwala, Sasawata Chatterjee
Senaryo: Suresh Nair, Sujoy Ghosh

2012 filmlerinden cayıp 2004’lere dönmüştüm en son. Pişman olup 2012’ye döndüm tekrar. Çok dev bir yapıma rastlamadığım sürece de güncelden gitmeye devam edeceğim sanırım. Yalnız ben Lakshya filmini boka sokmuş durmuşum altında adam reblog etmiş “Awesome movie” diye. :D
Ben Kahaani’yi açıkçası  bir hafta içinde 3-4 parça halinde izledim. kİ film 3-4 saatlik falan bi film de değil. Ama öyle kısmet oldu. Ancak film boyunca merak duygusu hep üst safhada. Hep ama. Sürekli bi “Ne oldu lan? Ne oluyor? Allah allah!?!” durumunda izleniyor film. Ancak ben sanırım bi noktada baltayı taşa vurdum. Yorumları okudum. Adamın biri sözde spoiler vermemiş ama demişki “aha aynı da şu film gibin”. Dolayısıyla benim için filmin sonunda vayyyuğamuğa demem gerekirken diyemedim. Ama korkmayın ben size böyle bişey yapmayacağım.

Vidya Balan ablamızı ilk defa izledim. Hint sinemasında çok göze batan bir oyuncu değil. Değil ki ben şimdiye kadar izlememişim. Guru’da oynamış gerçi ama çok ön plandaki bi rol değildi. Ablamız fena oynuyor. Ağdeta döktürüyor diyebilirim. Parambrata Chatterjee için ise söyleyebileceğim tek şey Leyla ile Mecnun’daki Hidayet’e ölümüne benziyor. Hatta o gözle bakıp elemana bi kıl oldum.
Çekimler falan çok iyi diyeceğim de acaba hep Blu-Ray izliyorum diye mi bana öyle geliyor. Hani hep dvdrip izlemekten film anlayışımız mı düşük seviyede düşünmüyorum değil. Ama çekimler çok etkileyici.
 
Müzikli, danslı bollywood filmi sevmeyenlere müziksiz danssız bollywood filmi. IMDB puanı da şaşırtıcı derecede yüksek. Filmin tadını alabilenler için hakeder bir puan muhtemelen ama ben aldığım spoiler neticesinde o etkiyi ne yazık ki yaşayamadım.:(
Ancak benim yaşadığımı yaşamayacak izleyiciler olarak filmden çok keyif alabileceğinizi söyleyebilirim.

sevgiler.

1 yorum:

  1. indirdiğim tüm filmlerin önce sonlarını izlerim.acele ettim bu filmi sonuna bakmadan izledim !ve kötü yapmışım anladım;eğer orijinal senaryo ise(hint sinemasında çokça rastlanıyor uyarlamaya.(bunu sonradan buldum sonu uyarlama) .fakat çok iyi uymuş.)izlediğim en iyi son.dediğin gibi hiçte sevdiğimiz çakkıdı çakkıdı filmlerden değil.hikayeye rağmen öyle gerilmeden merakla izleniyor ki tak yön değiştirip hadi notların başına dönüp bir daha bakayım nereyi atlamışım diyorsun.ve son.. oldu nihayet oldu diye rahatça koltuğa yaslanıyorsun.kadın oyuncu extrası filmin.başka yerlerde de izledim fakat bu filmde çok iyi .khan ise istediğini alsa bile o berbat söylemleri aldığı ayarla bir daha kendine gelemez. izleyin görün.ezik bir izleyici olarak adalet için çanı bir kere çaldım.

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...