16 Oca 2013

Rowdy Rathore



Yapım: Hindistan, 2012
Tür: Aksiyon,  Komedi,
Yönetmen: Prabhu Deva,
Oyuncular: Akshay Kumar, Sonakshi Sinha

Şarkılardan film izleme işimden daha önce de bahsetmiştim ama sanırım bu sefer baltayı taşa vurdum inceden. Şarkılardan üçünü de dinledim. Şarkıların bi tarzı var, hint filmi severlerin hoşuna gidecek şarkılar ama film için yarattığı beklentiyi karşılamıyor ne yazık ki.

Öncelikle film temelde bi komedidi filmi. Bu gözle bakınca bazı sahneler daha anlayışla karşılanabiliyor tabii. Oyunculuklar da heralde aynı sebepten olsa gerek biraz abartılı. Okuduğum yorumlarda bunları hep yazmışlardı zaten ama ben ne imdb puanına güvenirim hint filminde ne de az çok fikir veriyor olsa bile yapılan her yoruma. Bu film için yorumlarında birçok arkadaş ne yazık ki haklı. Hatta ve hatta imdb puanı da aşağı yukarı benim vereceğim puana yakın. O genelde pek tutmaz ama bu filmde tutmuş.

E kardeşim hep mi kötü bu film?

Değil tabii. Effektleri falan bir komedi filminden ziyade bir aksiyon filmi kadar uğraşılmış efektler. Kaldı ki filmin bir yarısı da aksiyon filmi. Bazı aksiyon sahnelerinin çok iyi olduğunu itiraf edeyim. Hele bir iki dayak sahnesi vardı kim. Hakkaten benim bile içim yandı yani. Kavga sahnesi değil yalnız, dayak sahnesi.

Tam sıkılmaya başladığım sahnelerde şarkı girdi neşem yerine geldi, tam bayılacağım bir aksiyon sahnesi girdi falan filmin sonunu getirdim. İnişleri çıkışları var o yönüyle.
Başrolde abimiz Akshay Kumar var. Bu abimizi daha önce başka bi filmini izlemiş olsam da OMG: Oh My God! 'da tanıttım. Çünkü o film baya alt metin açısından sağlamdı. Ama tabii o filmle ilgili kısımdan o filmde bahsetmiştim.

Akshay Kumar abimizle ilgili şu fikri edindim ki bu abimiz komedide abartılı, aksiyonda her türlü gideri var. Kareena Kapoor da bi klipte oynuyor ama çok yersiz olmuş yani. Zaten niyeyse onu da bu ara zıt etmişim. Bir Priyanka, bir Aishwarya, bir Katrina değil.

Özet geçersem; film elbette izlenebilir bir film ama Blu-Ray indirmeye değmez. Dvdrip indirmek anca zahmetine değer bu filmin. Blu-Ray buna lüks kaçar.

sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...