19 Oca 2013

Agneepath

Yapım: 2012 - Hindistan,
Tür: Aksiyon,  Dram,  Suç,
Süre: 172 dakika
Yönetmen: Karan Malhotra,
Oyuncular: Hrithik Roshan, Priyanka Chopra, Sanjay Dutt, Rishi Kapoor, Om Puri 
Yav akadaş gene müthiş bi filmle karşınızdayım. Yahu müthiş yav acayip. (Müthişleri bitirdiğimde tanıtıma geçeceğim) Yav süper, yav çokzel yav ben ne diyem.

Ben bu Hrithik Roshan herifine Zindagi Na Milegi Dobara filmiyle bi ayar olmuştum. Böyle bi kas gösterileri, bişeyler. "Ne lan bu artist tavırlar? Yakışıyor mu senin cefakar hintli, mütevazi doğulu duruşuna hıyar herif!?" diye geçirmiştim içimden. Ama bir Jodhaa Akbar'daki oyunculukla beni şaşkına uğratmış ve bu filmle de kombosunu yapmıştır. Yav akadaş adamın köküsün, karizmanın dibisin. Gözünün rengine, kolunun pazusuna bayılan gızların hepsi senin olsun (Amin). Hepsini hakedersin. Adamsın. Helalossun.

Agneepath'ın çekimleri bi kere müthiş. Hele sonlara doğru olan sahneler adeta bir call of duty, bir mortal combat, bir 300 spartalı sentezi. Bu demek değil ki başlarının çekimleri kötü. (BETİMLEYEMEDİ). Çekimler müthiş olunca dedim bakam kim bu işin yöneteni. Karan Malhotra. Baktığın zaman adamın ilk yönetmenlik deneyimi ama sadece benim izlediğim müthiş filmlerin en babalarında adam ya asistan ya 2. yönetmen (bkz. My Name is Khan, Jodhaa Akbar). Yine Lakshya diye gene Hrithik'in oynadığı, bunun da gene asistan yönetmen olduğu bi filmi de listeme aldım.

Oyunculuklar da ayrı dünya. Hrithik'i bi kenara koyarsak; Priyanka Chopra yan rolde bile kendini ön plana çıkarmış. Bu kadını izledikçe diyorum ki, "Ulan bi bizim Azra Akın'dan çıkan oyunculuğa, filmlere, işlere bak; bi de abilerinkine bak. Bu nasıl uçurum lan!". Kancha karakterini oynayan Sanjay Dutt abimizse bambaşka bi tür. O nasıl bi kötü karakter çıkarmak lan. Adam resmen fantastik Erol Taş. Bunlar dışında da Rishi Kapoor, Om Puri gibi babalar da burda. Şimdi yani Hint sinemasını bilen arkadaşlar bunları hep bilir tabiy. Beni konuşturmayın. Ehöm.

Müzikler şuku. (Görkemi açısından bunu paylaşıyorum)

Agneepath, 90 yılında Amitabh Bachchan babayla çekilmiş. Yani bu film Re-make. Re-make diyince de aklıma Özcan Deniz geliyor artık niyeyse. Öncekini izlemedim ama Hint sinemasının daha önceki büyük yapımlarına sahip çıkıp tekrar büyük prodiksiyonlarla çekiyor olmasını da fena takdir ediyorum.

Tür olarak geçen kategorilerin hepsini kat kat hak eden bi film. Aralarından hiç birini eksik bırakmamış kesinlikle. O yönüyle bu türlerde bir film izleme modundaysanız yapabileceğiniz en iyi seçimlerden biri olacaktır bu film.

İzleyin ama Blu-Ray indirip izleyin bi zahmet. O kadar övdük filmi, madem bedava indiriyorsunuz download'ınızı zorlayın yani böyle filmler için. Dvdrip izleyip keyif beklediğiniz zamanı ziyan etmeyin.

sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...