11 Oca 2013

Teri Meri Kahaani



Yapım:2012 - Hindistan,
Tür:Dram,  Romantik,
Süre:127 dakika
Yönetmen:Kunal Kohli,
Oyuncular:Priyanka Chopra, Shahid Kapoor


Hemen hemen her Bollywood filminde, daha doğrusu her Hint filminde, en az iki filmlik senaryo olduğunu belirtmişimdir.İşte bu film buna en iyi örneklerden biri. Film bittiğinde 4-5 farklı zamanda, farklı karakterlerin aralarında geçen farklı hikayelerden bahsetmeyi planlıyordum ki. Tekrar baktığımda 3 farklı zaman, karakterler, olaylar varmış. Nedene ben 4-5 diye hissetmişim. Bu elbetteki filme bir artı puan.

Filmdeki abimiz rolunda Shahid Kapoor oynuyor. Bu abimizi daha önce Jab We Met‘de izlemiş ve tanıtmıştım. Son gördüğümden beri kaslarını oldukça şişirip şovuna şov katmış. Açıkçası pek sevdiğim bi aktör olmasa da yakışıklılığına ve oyunculuğuna bok atamayacağım (Bu sebeplerden ötürü de sevmemiş olabilirim tabii). Ablamız rolunde ise Priyanka Chopra var. Onu da daha yakın zamanda keşfetmiş ve ilk kez birkaç hafta kadar önce Barfi filmiyle tanımış, sevmiş, tanıtmış ve izlemeye de devam etmişiz. Yalnız Priyanka ablamızın dudakları adeta “bi dudağı yerde, bi dudağı gökte” dediğimiz cinsten. Ehöm. Neyse. Barfi’yle oyunculuğuna zaten hayran kalmıştım burda da konuşturmuş arkadaş. Ki bu ablalarımız ya dünya güzeli ya da Hindistan güzeli seçilmiş ablalar. Allem edip kallem edip on numara beş yıldız oyuncular çıkarıyorlar. Hem güzel, hem oynuyor, hem dans ediyor; ki dans etmeyenin Hindistanda oyuncu olması zor, on parmağında on marifet oyuncu güruhu bu Bollywood oyuncu güruhu vesselam.

Böyle de şık bir gif yapma ihtiyacı hissettim niyeyse. Hal hal negzel bişey.
Filmin geçtiği zamanlar özellikle çok güzel işlenmiş ve o zamanlara göre çekimler de farklılaşmış. O zamandan ziyade geçen konularla da bağdaştırılmış çekimler. Bundan kelli yönetmenin ellerinden öperim.

Şarkılar ise filme müzikal havası verilecek şekilde iliştirilmiş. Yani konulardan bağımsız değiller. Bir çok Hint filmi sevmeyen radikal Hint filmi karşıtı arkadaşların dediğinin aksine öyle orta yerden lak diye şarkıya girmiyorlar. (Yok bi de girseler nolur ha. NOLUURRR! Zorunuza mı gitti. Adamı hasta etmeyin lan. Şarkı giriyormuşmuş. Ne girecekti. -Sakinim)

Bu film de yine tanıttığım diğer filmler gibi damağınızda farklı bir tat bırakacak filmlerden. E öyle ki tanıtıyorum. Yoksa benim gibi üşengeç adamın uğraşacağı işler değil.

Hint filmlerinde en az iki film ilersiniz demiştim. Bunda 3 farklı film izliyorsunuz ve üç farklı hikayede de aynı ablamızla abimiz oynuyor. Bu da 3 farklı hikayede de oynayan aynı ablamız ve abimizi bambaşka rollerdeki oyunculuklarını görme imkanı veriyor ki adeta hakkını vermişler. Helali hoş olsun.

Mümkünse blu-ray indirin. Böyle güzel çekimli filmleri dvdrip falan izleyip keyif için ayırdığınız zamanı ziyan etmeyin. 3 tane adi izleyeceğine bi tane blu-ray izle candır.

İyi seyirler.
sevgiler.

4 yorum:

  1. hakkat 3 ayrı zaman dilimi 3 ayrı karakter hepsinide kıvırmışlar. yalnız cavid rolünde bi an fanaa daki rehan khan ı görür gibi oldum.bide şu repliğe bayıldım söylemezsem içimde kalır 'dul bi hindu kızı ile evlenip ne yapacaksın. istersen dört kere evlenebilirsin -dört kerede yine aradhana ile evleneceğim... bu arada gifede bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orda romantik olacağız diye müslümanlara bi bok atma durumu var. Zaten çatışıp duruyorlar sen de yönetmek olarak körüklüyorsun kavat gibi. Aamir Khan, SRK gibi adamlar bu çatışmayı yumuşatım son bulmasını sağlama mesajlı filmler yaparken sen git senaryoda araya böyle kavatça bişey sıkıştır. Bence o kısım romantik değildi kardeşim. Ben senle aynı düşünemedim o an izlerken. Müslüman bi adamın düşüncesi nasıl "Ulan 4 karıyla yatmak varken 1 taneyle yatılır mı yav!" olabilir? Böyle bişey olabilir mi? Siktirsin gitsin diyorum ben o yönetmene de senariste de. Hakikatli siktirsin gitsin.

      Sil
    2. düşünce tarzın güzelde küfretmesen iyiydi. herkes söyleneni ve söylenmek isteneni anlama kapasitesine eşit derecede sahip değil. sen anlamışsın belliki o anlamamış.

      Sil
    3. A yo yo yo yo yo. Yanlış anlaşılma oldu beyim. Ben arkadaşa küfretmedim. O sahne geldi aklıma tekrar da gaza geldim yine. Yönetmenle senarist demişim zaten işte.

      Sil

Popüler Yayınlar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...