4 Şub 2013

HouseFull

Yapım: 2010 - Hindistan
Tür: Komedi
Yönetmen: Sajid Khan
Oyuncular: Deepika Padukone, Lara Dutta, Boman Irani, Akshay Kumar, Arjun Rampal

Bu filmi izleyip tanıtacağımı daha önceki yazımda belirtmiştim. Normalde filmleri 2, 3 gün bazen bi haftada izlerim ama dediğim gibi bunu bir an önce bitirmek istedim. Peki o zaman.

Film bir komedi filmi ve oldukça sağlam bir kadrosu var. OMG’den referanslı Akshay Kumar ve Love Aaj Kal’dan referanslı Depika Podukone ve Om Shanti Om’dan referanslı Arjun Rampal var. O yüzden indirirken nerdeyse hiç tereddüt etmedim. Ayrıca film hakkında yorumlar da hep iyi yöndeydi.

ANCAK!

Film başladı Akasya Durağı, bitti Akasya Durağı. Bu kadar rezil, bu kadar sefil, bu kadar aşırı ve bu kadar komik olmayan bir komedi filmi beklemiyordum. Zaten bu Akshay Kumar’ın OMG dışında izlediğim hiç bir filminden bi bok olmaz diyebilirim. Bana göre bu adam Bollywood’un en sağlam jönü olabilecek potansiyele sahip. Bir Aamir Khan’la bir Shah Rukh Khan’la, bir Salman Khan’la yarışır isterse. Ama gidiyor nerde bir salaklık komedisi, aşırı oyunculuk olan bi film var orda oynuyor.

Yok bi de gidiyorlar en kaliteli şekilde çekiyorlar. Diyeceğim ki hani imkansızlıktan böyle yapıyorlar ama imkandan bol ne var bu adamlarda. Filmin büyük bölümü Zengin Kız Fakir Oğlan modunda geçiyor zaten. Bi tane büyük köşk, saray neyse öyle bişey kiralamışlar film için orda geçiyor olayların çoğu. Olay dediğim de Zengin Kız Fakir Oğlan tam uyuyo kıyasa yani. Aşırı bi salaklık, aşırı bir sakarlık. Yani bu film nasıl oluyor da bu kadar yüksek yorumlar alıp bu kadar iyi yorumlar alabiliyor.

Sözde komedi filmi ama bir kere hani kahkaha atacağın şeyden de  geçtim hafif komik bişey olur da tıslarsın ya o da yok. Filmin tamamını ifadesiz bi şekilde izledim. Ne biçim komedi lan bu.
Bitsin de hemen yazayım istedim ama bi de 2,5 saatti film. Dedim bir an önce bitsin, bir an önce yazayım, eğer arayan olursa bu yazıyı bulur zaten; boşuna zaman kaybetmesin filmle.

Bomboş, bombok bi film. İzlemeyin. 

Sıradaki filmimiz 2007 yapımı Rani Mukherjee, Salman Khan ve Ranbir Kapoor gibi dev ötesi isimlerin oynadığı Saawariya olacak. Dostoyevski uyarlaması olduğu için ondan beklentim yine yüksek. Umarım onda da hayal kırıklığına uğramam.

sevgiler.

2 yorum:

  1. Merhabalar! Eleştirilerinizi eğlenerek takip ediyorum. Komedi olarak (eski demezseniz) Sanjay Dutt'un Arshad Warsi ile başrollerini paylaştıkları "Munna Bhai" filmleri var; "Munna Bhai M.B.B.S." (2003) ve "Lage Raho Munna Bhai" (2006). "3 Idiots"u çeken rejisör ve prodüktörün elinden çıkmış, o zamalarda bizi bir hayli güldürmüşlerdi. Tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkr ederim. Ben yazıyorum ama hobi olarak yazıyorum.

      3 idiots benim hint sinemasına başlama sebebimdir zaten. Munna Bhai M.B.B.S'yi zamanında bi kere aradım hatta bi kaç gün önce tekrar aradım. Ya altyazısı yok ya da sağlam görüntüye sahip torrenti. Onu bakıyorum açıkçası ara sıra. Karşıma çıkıyor muhakkak. Diğer filmi de sıraya aldım 2 filmim var 3. olarak onu izleyeceğim bulabilirsem.

      Bu tip geri dönüşler almak açıkçası beni çok mutlu ediyor. Teşekkür ederim.:)

      Sil

Popüler Yayınlar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...