19 Tem 2013

Mujhse Dosti Karoge!


Yapımı : 2002 | Hindistan
Tür : Aile | Dram | Müzikal | Romantik
Süre: 149 Dk.
Yönetmen :  Kunal Kohli
Oyuncular :   Hrithik Roshan | Rani Mukerji | Kareena Kapoor |Uday Chopra
Senaryo :  Aditya Chopra | Kunal Kohli
Yapımcı :  Yash Chopra | Aditya Chopra

 
Nihayet bitti. Böyle filmlere denk gelince bloga ara vermek zorunda kalıyorum ne yazık ki. İzle izle bitmek bilmiyor. Ara verince de tekrar izlemek istemiyor insan, yarıda bırakmaya da kıyamıyorum. Neticede bi Rani Mukherjee filmi.

Film belli ki çok piyasa amaçlı çekilmiş. Yani bir DDLJ, bir KKHH çakması yapılmaya çalışılmış ama yemiş mi? Tabii ki yememiş. Tahmin ediyorum kast şu şekilde şekillendi: Senaryo hazır, kim oynayacak SRK, Rani belki Kajol ya da başka biri. Eee o 3. kişi olmadı. Kareena'yı koyalım oraya o zaman. Yok olmaz. Neden? Çünkü Kareena daha önce SRK'nin küçük kardeşi yaşındaydı, şimdi eşi olarak oynaması biraz abes durur. E o zaman SRK'yi şutlayalım yerine yükselen yıldız Hrithik'i koyalım. Olur mu? Olur. (OLMADI)

Hrithik Roshan'ın böyle filmlerini gördükçe bu günlere nasıl geldiğine hayret ediyorum. Yani şu tip, şu oyunculuk nasıl bu günlere, bu büyük yapımlara erişir. Erişmiş tamam, iyi de olmuş lafımız yok da bu nasıl pis bi geçmiştir arkadaş ya. O saçlar, o tip, o toyluk. İyi toparlamış valla helal olsun. Bi de herifin parmağını keşfettiğimden beri sürekli sağ elinin gözükmesini kolluyorum. Bazı sahnelerde bariz gösterilirken genelde gizleniyor ve sol el  kullanılıyor. Yakalamaya çalışmadan duramıyorum.

Kareena Kapoor'a ise hala kılım. Torpilli olduğu o kadar belli ki. Bir Kapoor soyadı taşımanın ekmeği bu kadar yenir yani. Bu aşırı oyunculuk, bu şımarıklıkla piyasanın ekmeğini yiyor ya gözüm var yeminle.

Rani Mukherjee'ye ise söylenecek bişey yok. Bu kıza neden hep kazık yiyen roller veriliyor anlamıyorum. Rol yapışmış kadına resmen. Zaten Rani Mukherjee hatrına bitirdim filmi. Bir Preity Zinta olsa çoktan bırakmıştım yani. Ki bırakmışlığım da var.

Senaryo çok tırt. Tam bir liseli kafası. Liseli duygusallığı. Liseli entrikası. Çok gereksiz. O ağır duygusal sahnelerde zerre duygulandıysam terbiyesiz oliyim. O kadar saçma, o kadar yersiz entrikalar ve duygusallıklar ki en azından içimden "ya abi bi siktir git gözünü seveyim" demeden edemedim. Ancak filmdeki Rani ve Kareena'nın oynadığı rollere bakarak evlenilecek kız ve eğlenilecek kız nasıl olur onu çok bariz görebiliriz. Hangisi eğlenilecek, hangisi evlenilecek tahmin edersiniz artık. Ehehe.

Yash Raj filmlerini genelde seviyorum ama çok iyi filmler olduğu gibi çok dandirik filmler de çekmişler. Filmlerini izledikçe bunu bellediğim de iyi oldu. Bundan sonra her Yash Raj filmiyim diyene tuzla koşmayacağım.


E Hiç mi İyi Bişey Yok?
Var. Olmaz olur mu? Bi tane 12 dakikalık kolaj bi klip var. Şarkılar ve o sahnedeki danslar çok eğlenceli. Şarkıların orijinallerine de baktım çoğu 70-80 lerin şarkıları. Çok tanıdığım şarkı vardı ama filmlerin orijinallerinden değil  çoğu. Aynı şarkıları izlediğim filmlerde de kullanmışlar. Artık gönderme mi yapmışlar, tembelliğe mi kaçmışlar tam bilemiyorum. Ama burdaki kolajı beğendim. Temiz temiz de kaydetmişler ki on numara olmuş. Klip de burda. Zaten bunu izleseniz yeter yani. Filmi indirip ne neti israf edin ne de zamanı. Ben ettim siz etmeyin vesselam.

sevgiler.

9 yorum:

  1. bu kadar zamandır hint filmleri izliyorum ama hritnik roshan'ın parmağına dikkat etmemiştim..gerçi bunda adamı bitim kadar sevmeyişim ve filmlerini de özenle iteleyip izlememeye çalışmamın etkisi de var ama nys..
    cidden ne olmuş çok merak ettim ama şimdi o eline yada parmağına.. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl mı olmuş? :D. Adamın sağ elinde iki paş parmak var. Sonradan olamayacağından kelli muhtemelen genetiktir. Her güzelin bir kusuru olur derler de bu nedir arkadaş. O değil bu filmleri çekerken güzel de değil. Nasıl toparlamış. Tövbe ya rabbim.:D

      Sil
  2. içinde sırf düğün var, davetliyim diye izlediğim kareena - Hrithik işkencesi.hülya koçyiğit -kartal tibet hikayesinin hint versiyonu(hikayenin başları öyle).yalnız hritnik nasıl meydan okuyor senin rani ye?öfff...böyle durumlarda aklını mı yedin babam ne iddaası; anlatırsan anlat diyen bir allahın kulu çıkmaz mı bu filmlerde?ne o ,aksini kanıtlamak için kabul etmek zorunda kalmak.kareena nın ağız yamultmalarını saymıyorum onlar şımarıklık diye adlandırılıyormuş.nerde kurbaan daki hali.tamam çok düğüne gitmişliğim yoktur.gittiklerimde sorunsuz bitti.birde hint düğünlerine bakın vukuatsız bir tane yok.biz de vukuat :takılar kime gidecek , eğer içkili ise bir kaç ergenin çıkardığı rezalet.en fazla ki havaya kurşun sıklıyorsa bunun kurbanları (burayı dalga geçmeden ciddiyetle kaleme aldım biline)bizde seri katil çıkamayacağı gibi atraksiyonu bol düğünde olmaz.şimdiye kadar izlediğim tüm hint düğünleri vukuatı bol ,atraksiyonu çok faaliyetlerdi.ve düğün planlandığı gibi davetiyede adı geçen gelin- damatla bitmiyor du;bir evlilik var ama muhakkak taraflardan biri yada daha iyisi ikisi birden değişiyordu.ve herkes bunu normal karşılıyordu.erdem bu olsa gerek.yok senaristler kafayı dumanlayıp yazıyor bunları yoksa aklı selim insan işi değil bu andavallıklar.yahu yapılırda bu kadarına izanımız yetmez.gördüğünüz yerde kaçın filmden !demedi demeyin sonra biri meydan okuyunca küpeşteye gelirsiniz.gelsin sıradaki düğün filmi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söylediklerine aynen katılmakla beraber Kurbaan o kadar güzel film mi yahu. Bi kaç kere daha karşıma çıktı da indirmedim. Kareena'nın etkisi de yadsınamaz. Ne diyorsun? İndireyim mi?

      Sil
  3. kurban bildiğin "amerikalının yabancılara bakışları bu" filmi.karşı görüş olarak "buna mukabil terörizmi yaratan da amerika "diyerek işe haklı- haksız( ilk bakışta )değil; olan, yaşananlar çerçevesinden bakıyor.(asıl soruna değinmeden geçme niyeti göz ardı edilmeden izlenebilir.)yok! sen eğer "terörizmin kaynağı kapitalizmdir" diye hikayenin başına da bakma taraftarıysan hiç o taraklara bez vurma.küçük bir 11eylül protatipi çiziyor.yine karan johar filmi olan "my name is khan" a bir kaşıt görüş -farklı yaklaşım olarak geldi.o nedenle iyi.baş rolde islam terörizmi var.alttan da terörstlerin neden teröre kalkıştığı, geçmişleri anlatılıp verilerek eşitleme yapılmaya çalışıldığına, bir noktadan sonra hadi be diyorsun.(bakın onlara haklı sebeblerini siz verdiğniz demeyi göstermekten hicap etmiyor allah var.) kareena ya gelince en azından artık kur yapmayı öğrenmiş.ağlıyor ,korkuyor(bu gün bi şey izledim dehşete kapıldım:adam korkamadığı(ki orada korkması gerektiği söylenmiş) halde ben korktum gördüklerimden.kork babam yapışmaz üstüne),çemkiriyor hatta çaresizim diye bir ifade takınıyor.korkma öyle gerçek dışı bir aşk yok.hatta filmin güzel hikayesi bu aşk.daha önceki filmlerini bilmem ama bu güzel son "heroine" izledim o daha güzel geldi.ha kajol mu yok be yanına yaklaşmaz.saif ali ise her halükarda konuştuğu sürece bende kredisi sonsuzda tek dert adamın burnu aut.bollywod magazin ekibi.hritnikin sağ başparnağından sonra saif alini burnu.daha arttıran var mı?

    YanıtlaSil
  4. kurbaan da gerçekten kareena iyi oynamışdı. filmin başı ile sonunun alakası yok ama güzel film. merak etme elit takım düğünleri yok.

    YanıtlaSil
  5. Senin blogtaki yorumlar neden yazılan filmle alakalı olmuyor hacıt merak ediyorum. Forum gibi her yazının altı, herkes kendince bir filmi/oyuncuyu cımbızla çekiyor filmden yorumlarda oradan yardırıyor. Değişik. Neyse ben bu filmden konuşmaya geldim. Bu filmde senin için değişik olabilecek şey Rani'nin tercih edilen kız olması olabilirdi, değinmemişsin. Çünkü nasıl kadersizse arkadaş hep ailenin seçtiği, sevdiği ama esas oğlan tarafından hep başka bir kız için terkedilen kınalı yapıncağı oynuyor. Bir de bu kız Kajol olur genelde. Gerçi Kuch Kuch Hota Hai'de tam öyle bir durum değildi ama nihayetinde böyle. Bir de aga, Hrithik ile hiç olmamış, hiç yakışmamışlar kimse farketmemiş mi? İzlerken "arkadaş olarak kalmaya karar versinler de Kareena'ya dönsün" diye bekledim durdum. Olmamış çünkü. Bir de rest çekmesi yok mu, ne saçmaydı lan. Neyse bir yere bağlayacaksam.... bağlamayacaksam.... Rani bence Abishek ile yakışıyor. Heh bak buraya bağlayayım. Bir de o ikiliyi dene. Kabhi Alvida Naa Kehna sayılmaz ama. Belki Hum Tum'da görebilirdin uyumlarını. Bunty Aur Babli'den başlayabilirsin. Kısa kesemediğime göre gideyim artık.

    YanıtlaSil
  6. Bu film neden hiç bulamıyorum türk altyazılı ya dublaj

    YanıtlaSil
  7. Neden Türkçe dublaj yok

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...