3 Tem 2012

Love Aaj Kal


Yapım: 2009 - Hindistan,
Tür: Dram,  Komedi,  Romantik,
Yönetmen: Imtiaz Ali,
Oyuncular: Saif Ali Khan, Deepika Padukone, Rishi Kapoor,

Love Aaj Kal, üstün hint tekolojisinin bi ürünü değil ama müziklerinin hatrına tanıtılması icap eden bi film.

Film’in içinde iki temel klasik dramla sote edilmiş romantik komedi senaryosu var. Ama senaryolar farklı zamanlarda geçip bağdaştırılyor. İki tane temel senaryo belki 10 tane de ortalama film çıkabilecek konulardan hızlı hızlı konu geçişi yapmışlar. Çok uzatmamışlar. O yönden taktirimi kazandı. Love Aaj Kal tam “Ya bu akşam böyle vakit geçirmelik bi film izlesek, çok kafa açmasa, keyifli vakit falan geçirsek” denildiğinde izlenebilecek bi film. 500 day of summer’ı seven bunu da sever.

İmtiaz Ali diye bi dayı yazmış yönetmiş. Bu dayının Jab We Met diye bi filmini daha izlemiştim. O da bu ayardaydı. İyidi.

Ama benim filmi tanıtmama sebep olan şey müzikler. Müzikleri de verip bitireyim. Kısa kesmeyi öğreniyorum sanırım. eheh.
Bunlar filmden benim seçtiğim üç şarkı. Üçü de on numara. Gurur duydum.
iyi seyiler ya da keyifli dinlemeler.


sevgiler.

3 yorum:

  1. allahım gene buldum bir tane ibretlik numune.doz giderek artıyor.sınır kaç bilemiyorum ama bu numune ilk ikiyi zorlar salaklıkta.(valla merak ediyorum neden hikayeleri bunularla dolu.tabii benim berbat seçimlerimin gölgesinde.lakin bir dayanağı olmalı .)farklı bir kültür olduğu gerçeğini unutmadan bu kafa karışıklığının nedeni !aklımda yer etti.yahu arkadaş arkadaştır aşık aşıktır.karışmaz.ana ben aşıkmışım.yuh .yok bunlar sineğin yağını çıkarırcasına olmayacak ilişkilerden aşk çıkarma derdinde.yada tam olacak ilişkilerden facia yaratma derdinde.
    bunların uzakdoğu versiyonlarında erkekler mikemmel kadınlar gıcık.öyle buyurmuşlar bizde yedik.hindustanda ise durum tersi kadın mikemmellik abidesi erkekler dayaklık.ben combo yapacağım hintli kadın kahraman (şöyle endamı yerindesinden )ve uzakdoğunun cool oppasından süper bir ikili yaratacağım ki oturup mikemmel aşkı izleyim.yeminle bir daha böyle bir filme rast gelirsem çocuğumu keserim.hangi akıl emrediyor filmin sonunda kemale eren kahramanın mikemmel olduğunu?kimse demiyormu bunu gerçekte yap hastanelik olursun .el insaf hayatını bir çok kez sekteye uğrattığınız insana sonunda ne kadar aşk yemini etsenizde fifi.

    YanıtlaSil
  2. Filmin sonundaki Aahun Aahun şarkısını almamışsın, cık cık cık. Bu şarkının Türkçe versiyonuyla geçen yıl Ziynet Sali liste başıydı. (Bkz. "Deli") O zaman çok yırtındım bu bir Hint filminden diye de bir Allah'ın kulu "dur bi youtube'dan orjinaline bakayım, ne bileyim bir filmi izleyelim bakalım" demedi. En fazla "çalıntı mı şimdi bu şarkı" kısmına odaklandılar. Vay arkadaş ya. Gerçi Ziynet albümde şarkının müzik kısmına Pritam yazmış sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya zaten o şarkı için de bi yerden tanıdık bi yerden tanıdık diyordum. Şarkı ben filmi izledikten çok sonra çıkmış olabilir mi? Bu yazı 3 temmuz 2012 çünkü.

      Sil

Popüler Yayınlar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...